Preview

Journal of Modern Competition

Advanced search

USING OF CORPORATE TRAINING IN THE COMPETITIVE POSITIONING OF THE BUSINESS STRUCTURE

EDN: PUXBTB

Abstract

The article analyzes the scientific concept of competitive positioning. The author describes the using of corporate training in the competitive positioning of the business structure.

About the Author

B. Kaganov
Moscow Department of Education


References

1. Бабошин А. В. Конкурентные позиции субъектов предпринимательства в современной теории конкуренции // Современная конкуренция. 2009.

2. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс- курс. 2-е изд. / пер. с англ. Под ред. С. Г. Божук. СПб.: Изд-во Питер, 2006. С. 271, 276.

3. Рубин Ю. Б. Теория и практика предпринимательской конкуренции. 6-е изд., перераб. и доп. М.: Маркет ДС, 2007.

4. Д. Траут, Э. Райс, Позиционирование. Битва за узнаваемость. С-Пб.: Изд-во Питер. 2004 г.

5. Хулей Г., Сондерс Д., Пирси Н. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование: пер. с англ. Днепропетровск: Баланс Бизнесбукс, 2005.


Review

For citations:


Kaganov B. USING OF CORPORATE TRAINING IN THE COMPETITIVE POSITIONING OF THE BUSINESS STRUCTURE. Journal of Modern Competition. 2012;(6):32-36. EDN: PUXBTB

Views: 2


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1993-7598 (Print)
ISSN 2687-0657 (Online)