USING OF CORPORATE TRAINING IN THE COMPETITIVE POSITIONING OF THE BUSINESS STRUCTURE
EDN: PUXBTB
Abstract
The article analyzes the scientific concept of competitive positioning. The author describes the using of corporate training in the competitive positioning of the business structure.
References
1. Бабошин А. В. Конкурентные позиции субъектов предпринимательства в современной теории конкуренции // Современная конкуренция. 2009.
2. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс- курс. 2-е изд. / пер. с англ. Под ред. С. Г. Божук. СПб.: Изд-во Питер, 2006. С. 271, 276.
3. Рубин Ю. Б. Теория и практика предпринимательской конкуренции. 6-е изд., перераб. и доп. М.: Маркет ДС, 2007.
4. Д. Траут, Э. Райс, Позиционирование. Битва за узнаваемость. С-Пб.: Изд-во Питер. 2004 г.
5. Хулей Г., Сондерс Д., Пирси Н. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование: пер. с англ. Днепропетровск: Баланс Бизнесбукс, 2005.
Review
For citations:
Kaganov B. USING OF CORPORATE TRAINING IN THE COMPETITIVE POSITIONING OF THE BUSINESS STRUCTURE. Journal of Modern Competition. 2012;(6):32-36. EDN: PUXBTB