ORGANIZATIONAL AND MANAGEMENT TOOLS OF BUSINESS STRUCTURES AS A BASIS FOR COMPETITIVENESS IN MODERN MARKET
EDN: PUUYOB
Abstract
This paper presents the research of organizational and management tools in use of managers of business structures in the competitive environment.
About the Authors
O. ZvyagincevaA. Novikov
References
1. Звягинцева О. П.,Царьков Д. А.Экономико-ма-тематическая модель по определению конкурен-тоспособности региона: описание, обоснование, уникальность // Современная конкуренция. 2012. №4.
2. Орехова С. В.Формирование устойчивых кон-курентных преимуществ фирмы в контексте ре-сурсной концепции // Современная конкурен-ция. 2011. №4.
3. Рубин Ю. Б.Теория и практика предпринима-тельской конкуренции. 7-е изд., перераб. и доп. М.: Маркет ДС Корпорейшн, 2008.
4. ФатхутдиновР.А.Управление конкурентоспо-собностью организации. 3-е изд., перераб. и доп. М.: Маркет ДС Корпорейшн, 2008.
Review
For citations:
Zvyaginceva O., Novikov A. ORGANIZATIONAL AND MANAGEMENT TOOLS OF BUSINESS STRUCTURES AS A BASIS FOR COMPETITIVENESS IN MODERN MARKET. Journal of Modern Competition. 2012;(5):36-39. EDN: PUUYOB