Preview

Journal of Modern Competition

Advanced search

ORGANIZATIONAL AND MANAGEMENT TOOLS OF BUSINESS STRUCTURES AS A BASIS FOR COMPETITIVENESS IN MODERN MARKET

EDN: PUUYOB

Abstract

This paper presents the research of organizational and management tools in use of managers of business structures in the competitive environment.

About the Authors

O. Zvyaginceva
Vladimir institute of business


A. Novikov
Vladimir institute of business


References

1. Звягинцева О. П.,Царьков Д. А.Экономико-ма-тематическая модель по определению конкурен-тоспособности региона: описание, обоснование, уникальность // Современная конкуренция. 2012. №4.

2. Орехова С. В.Формирование устойчивых кон-курентных преимуществ фирмы в контексте ре-сурсной концепции // Современная конкурен-ция. 2011. №4.

3. Рубин Ю. Б.Теория и практика предпринима-тельской конкуренции. 7-е изд., перераб. и доп. М.: Маркет ДС Корпорейшн, 2008.

4. ФатхутдиновР.А.Управление конкурентоспо-собностью организации. 3-е изд., перераб. и доп. М.: Маркет ДС Корпорейшн, 2008.


Review

For citations:


Zvyaginceva O., Novikov A. ORGANIZATIONAL AND MANAGEMENT TOOLS OF BUSINESS STRUCTURES AS A BASIS FOR COMPETITIVENESS IN MODERN MARKET. Journal of Modern Competition. 2012;(5):36-39. EDN: PUUYOB

Views: 4


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1993-7598 (Print)
ISSN 2687-0657 (Online)