Preview

Journal of Modern Competition

Advanced search

EVALUATION OF EFFECTIVENESS OF COMPANIES SOCIAL INVESTMENT

EDN: OFXNAT

Abstract

The article analyzes the social and investment activity of companies, reveals the direction of social investment, describes the economic and social efficiency of investment projects in the social sphere, and the relationship between them.

About the Author

I. Naumova
Vladimir Institute of Business, Advisor of the Russian Academy of Natural Sciences, Vladimir


References

1. Волков Я. Индекс деловой среды в мае: все хорошо, кроме дорог и… ожиданий // Промышленник России. 2011. № 6 (128). [Электронный ресурс] Режим доступа: http://media.rspp.ru/document/1/b/3/b36784a01479c4a947918113d45f59b4.pdf. 2. Как заставить социальные инвестиции работать на ваш бизнес / сост.: В. Голубева, Ю. Слащева, С. Трофименко, В. Якимец. М.: АКОС, 2007. 3. О социальной роли бизнеса // Общество и экономика. 2004. № 11-12. С. 44-71

2. Как заставить социальные инвестиции работать на ваш бизнес / сост.: В. Голубева, Ю. Слащева, С. Трофименко, В. Якимец. М.: АКОС, 2007.

3. О социальной роли бизнеса // Общество и экономика. 2004. № 11-12. С. 44-71


Review

For citations:


Naumova I. EVALUATION OF EFFECTIVENESS OF COMPANIES SOCIAL INVESTMENT. Journal of Modern Competition. 2011;(4):135-139. EDN: OFXNAT

Views: 1


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1993-7598 (Print)
ISSN 2687-0657 (Online)